مقایسه سریع ترین فناوری های شارژر سریع دنیا در سال 2021 میلادی

سریع ترین فناوری های شارژ سریع نه متعلق به اپل است نه سامسونگ و نه گوگل. این چینی ها هستند که فناوری های فست شارژ فوق العاده ای را توسعه داده اند.

 

سریع ترین شارژرهای دنیا

 

سریع ترین فناوری های شارژر سریع دنیا

برندهای شیائومی، ویوو و iQOO  (زیربرند ویوو) در این تست حاضر هستند. ظرفیت باتری ها کمی فرق دارد که می تواند سناریوهای جالبی را هم رقم بزند.

در این تست می توان رقابت iQOO 8 Pro با شیائومی می میکس ۴ را دید. جایی که هر دو دستگاه با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری ارایه می شوند و شارژر ۱۲۰ وات هم دارند. خب این می تواند شرایط را برابر کند و باقی موارد به نحوه عملکرد شرکت ها در طراحی فناوری شارژ سریع آن ها بازگردد.

مقایسه سریع ترین شارژهای دنیا2021

 

نتیجه پرجزئیات نهایی را در تصویر هم می بینید، نمونه iQOO توانست تنها در ۱۷ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد برسد. همچنین ۸۰ درصد اول شارژ را در ۱۲ دقیقه انجام داد. گوشی iQOO 8 Pro در این تست توانست با شارژر ۱۲۰ وات باری خود را تقریبا ۲۶۵ میلی آمپر بر دقیقه شارژ کند.

از نظر دمایی باید گفت که با می میکس ۴ تفاوت زیادی وجود ندارد و دمای نهایی دستگاه شیائومی کمی بهتر است. در مقابل دمای حداکثر دستگاه iQOO بهتر است.

عملکرد باقی دستگاه ها هم در تصویر مشخص است. شیائویم ۱۱ تی پرو با توجه به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری خود که تقریبا یکی از بزرگترین باتری برای فناوری شارژ فوق سریع در بازار است هم عملکرد خوبی را نشان می دهد اما از نظر بررسی سرعت شارژ بر اساس میلی آمپر بر دقیقه باید گفت که با وجود شارژر ۱۲۰ وات مثل می میکس ۴ اما سرعت پایین تری دارد.

برگرفته از سایت ترنجی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه